Entries Profile Affies Adore Follow
Twinkle Twinkle
THANKS FOR EVERYTHING!
ASSALAMUALAIKUM...







dah sebulan lebih tak bukak+update blog ni, macam2 spesis ulat melekat kat blog ni,,jap3...cuci dulu..oke..haa,,,kan   
dah blinkblink!! oke, so now, let's start the story. kalau korang ingat post KITA KAWAN SAMPAI BILA-BILA tuh kan,, aku rasa post tuh dah tak relevan lah. Actually, few weeks after post tuh, status kawan dah bertukar kepada,,urm,, lebih daripada kawan lah kann... k fine,, memang lah aku happy sebab aku dah memang admire dia since aku form 1 lagi kodd,, it happen over a month,, tak de lah over mane,, sebulan 8 hari je ponn..and aku tak pernah expect pon benda ni akan jadi... all of a sudden,2 weeks before our relationship is over, dia tak contact aku langsung,, mestilah pelik, lagie pelik bila aku call dia, yang angkat sorang mak cik perempuan dok bebel, 'this is the voicemail bla bla bla',, masa tu, aku sabar je la kan as time tuh pon minggu exam, aku just consider dia nak fokus kat study dia kodd,, tapi aku still tak lupa bagi wishcard goodluck kat dia lah kann..

then, after minggu exam, benda yang sama still happen,, no SMS, no CALL, hmm,, sedih gilosss kodd,, ada sekali tu, aku keluar pergi jamuan olahraga, aku belikan lah dia CADBURY HAZELNUT sebab dia memang suka HAZELNUT and dia sangat tak suka BLACK FOREST. aku pergi lah letak dekat bawah meja dia kan. bila aku pergi meja dia tuh, pehh, SENTAPP kodd,, sebab atas mejaa dia semua wishcard yang ex dia bagi, yang sekarang ni da jadi girl dia balik lah kan. wishcard aku??? SATU PON TAKDE,,, sedih kodd,, time tuh, aku dah rasa something dah,, tapi, buat taktau je lah kann..pastuh, balik cuti. aku balik lambat sehari lah sebab ada bengkel debat..balik rumah tuh, terus bukak fb, tengok status dia, one word i can describe, PELIK. aku terus bagi mesej kat dia, through fb lah sebab aku tau dia takkan reply mesej through fon. aku tanya siapa yang dia maksudkan dalam status dia tu. dia tak reply pon sebab dia tak online kann... the next day, aku nampak gf dia tuh online. aku tegur lah, aku mintak maaf, then kitorang chat. aku memang dah lama nak baik dengan akak tu pon, cuma, ye lah, segan kann,,, kitorang oke lah kann... 

tetibe dapat satu mesej, kat fb lah kann, dia yang bagi, dalam mesej tuh, aku conclude kan, dia nak clash dengan aku sebab dia nak get back dengan ex dia tuh. sumpah senttapp! aku dah ada instinct lah something will happen,, mestilah aku nangis kan,, tapi tak lama pon,, kejap je,, TOUGH kann,, HAHA! then aku terus text member aku, dia bagi support lah,, aku terus piker buat pe aku nak sedih sebab dia,,--> someone who never appreciate me. so, aku dah berazam, aku takkan piker pasal dia lagi, aku nak teruskan hidup aku tanpa dia, nasib baik kengkawan aku semua bagi support... naik cuti, aku bagi NOTA TERAKHIR dekat dia, 3 helai testpad tau! aku cakap macam2 lah, takkan na list kat sini kann,, haha,, hurm,,, so, kitorang memang tak contact langsung lah kan. tapi sejujurnya, aku memang sayang dia lagi, cuma tak macam dulu,, sayang aku pada dia cuma macam sayang aku dekat kawan2 aku yang lain,, bukan kawan rapat,, kawan yang biasa2 je.. sikit perasaan benci pon tak de lah kan, but suddenly, dia dah unfriend aku kadd fb, so, rasa sayang aku tu sikit2 makin hilang. aku taktau apa motif dia sebenarnya. dia jugak yang cakap kitorang still boleh kawan, tapi, dia sendiri yang buat hal kan? so, aku conclude kan 
lah, dia bukan setakat nak remoeve aku dari fb, tapi nak remove aku dari hidup dia. dia boleh buat, aku pon boleh buat lah. aku tak kesah pon kalau dia takde dalam hidup aku.  






so, untuk kau: thanks for everythings that u have done for me before even i don't knoew does it sincere or not. aku appreciate ur presence in my life. thanks sebab buat aku rasa happy even sekejap. kau jangan risau lah, aku dah maafkan kau, and i hope so do you. just go on with your life. hidup aku lagi happy dengan kawan2 aku and lagi happy tanpa kau. aku harap kau pon tanpa lagi happy tanpa aku. lepas ni, aku takkan cari kau lagi and kau pon tak payah lah nak cari aku lagi. unless, takdir memaksa aku jumpa kau lagi, tu aku taktau lah. kita mampu merancang, tapi segalanya ketentuan Ilahi. btw, aku tak kisah pon kalau kau nak benci aku. bencilah kalau tu yang boleh buat kau lupa aku. lastly, THANKS FOR EVERYTHING!



◄ Older Posts Newer Posts ►