Entries Profile Affies Adore Follow
Twinkle Twinkle
NO TITTLE...*BOLEH TAK?*
ASSALAMUALAIKUM...


hoyhey penduduk bumi! good morning! haisshh,, ada yang tak bangun lagi ke tu?? aiyoyo,, bangun2!!!! tak elok beno prangai bangun lambat2 ni. tolong mak buat sarapan sane. k finee,, fifi,,, tolong berhenti merepek! okay. STOP. act, hari ni taktau pehal na buat entry pepagi bute ni kann.. sokayy laa,, smntara ada mood, baek update, kalau tak,, mmg brsarang lerrr blog ni.. hewhew :3, cer usha baek sikit dekat tajuk entry tuu...*pehal laa aku eja BAIK jadi BAEK,,whatever laa* sumpaa tader idea na letak tjuk ape kat atas tuh,,, layan je laa entry aku yang sangat merepek ni..


*pedulikan ea gmbar kasut ni,, aku suka kasut, sebab tu letak gmbr ksut mweehehehe!*


oke,, blink! tetibe ader mentol pulak atas kepala aku ni. *guys, it's mean aku da dapat idea nak cakap 
apa* aku just ba cerita siket laa pasal diri aku yang orang label, SUSAH NAK DESCRIBE. kebanyakan makhluk bumi yang aku jumpa,,*makhluk asing not in the list oke.* semua pon akan ckp, 'fist time aku nampak kau, sumpah aku ingat kau ni sombong tahap langit!' *oke,ada unsur tmbhn merepek dekat dialog tuh, ignore kayy* oke guys,, actually, aku ni bukannya sombong, cuma tak reti nak bertegur kalau first time jumpa tuh. but, once u know me lagi2 da jadi rapat, I'M A VERY TALKATIVE PERSON+OTAK SANGAT LAA GILA2! this is a fact, not fake okay. pernah dengar ayat ni ta-----> before u know me, u will ask me to talk, but once u know me, u will ask me to stop talking, tak kisah laa korang pernah dengar ke tak,, yang penting, THAT IS ME!

comel kan???

hurmm,, okay, kalau korang semua tengok aku,, mesti ingat aku ni sangat laa sikit makan, but actually,, aku ni sangat KUAT MAKAN tau!! tapi, dekat maktab,, memang makan sikit laa gara2 terpengaruh dengan sorang budak ni.. nak tau saper tak.. jomm,, lyn jap pic dia.





oke fine,, enough! nanti anda2 semua terpikat lerr pulok! nama dia ERMA,, dia ni makan sangat laa sikitt,, ye laaa,, best friend kan,, tuh yang terpengaruh tu.. hewhew :3 tapi kalau kat rumah., hee~ mmg byk la mkn.. so,, jgn terkejut ye kalau aku cakap aku makan BANYAK... orang semua taktau apa yang aku minat kan,, means,, barang2 yang aku minat laa,,, even makhluk asing yang aku letak gmbr dia tu pon taktau apa yang aku minat,, kebanyakan brg yg aku minat ni,, semua aku tak dpat lgi,, one day insyaAllah,,,malas laa nak list,, so, lyn gmbr je laa, semua copy google.. hewhew :3





tuh laa antara barang2 yang aku minat gilerrr!!! entah bila nak dapat,, taktau laa,,, ader sesaper offer diri na belanja???? raise your hand pleasseee.... k finee,, tader saper bagi respons... hmm,,, da laa,, byk gilerr aku merepek,, sokayy laa,, blog aku kann., layan je laa,, mweeeheeeheee~ oke2,, sampai sini dulu.. bye!





◄ Older Posts Newer Posts ►