Entries Profile Affies Adore Follow
Twinkle Twinkle
TO MY EX-BESTIES
ASSALAMUALAIKUM...


okay, lame sudaa tak update blog ni... whatever laa... weyh2! aku nak tanya somethings laa.. tau tak mksud BFF? come on laa.. tak kan laa zaman SUPERCANGGIH ni taktau maksud yang sofistikated ni.. sokayy laa,, its mean BEST FRIENDS FOREVER. tau kan? k fine,, biasanya dekat BFF laa korang share segala masalah yang bersarang dekat kepale korang, share segala story dari A-Z,, and share bagai2 benda laa kan,, BFF korang pon akan jadi pendengar setia + tolong settlekn probs korang tuh.. seronok kan??




actually, aku teringat kat sorang besties aku ni,, oke,, papehal, to be frank, dia berlainan jantina ngan aku. aku sangat suker share story, problem and kalau aku sedih, mmg dia je laa the one yang boleh cheer kan aku balik kan... HE IS THE BEST FRIEND EVER. sumpaa aku tak tipu! sangat best kawan ngan dia.dia da ader GF da masa tu, aku siap mintak permission kodd.. 'bole tak aku jadi BFF boyfiee kau ni', untunglaa dia bagi,, sebab GF dia akn tau bila kitorangg jumpa.. tapi, kekadang aku rasa dia tak fair laa dgn GF dia, sbb di lgi suke share story n problem ngan aku. dia cakap BFF and GF is two different things.


setakat cakap 'weh, aku rindu kau larr', or 'weh, aku sayang kat kau kodd,, tayah merajuk sangat laa',, benda tuh biasa je.. tapi, GF dia jeles laa gak.. hee~ byk sangat sweet memories aku ngan dia ni. kalau nak exam, wishcard ngan coklat mmg tak pena lupe laa,, dia bagi aku, aku bagi dia. BEST GILOSSS!! tapi, atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, kitorang terpisah. ye laa,, dia kena belajar erti setia yang sebenar. sedih wokk!! siapa tak sedih kann,, ye la.. just imagine, orang yang korang share sgale2neye hilang dari hidup korang. SENTAP kan? tapi, yelaa,, aku faham dia. aku kenal dia pon da lama. so, aku just, let him go and doakn kebahagiaan dia.


so, skarang ni, aku just teruskn hidup aku tanpa dia and dgn kawan2 baru yang selalu ada dengan aku. aku cuma mampu doakan kebahagiaan dia dari jauh.. dalam hati ni, aku rindu sangat nak bergelak ketawa dengan dia, and aku masih anggap dia sebagai KAWAN TERBAIK aku. semoga dia bahagia dengan hidup dia. aku doakan yang terbaik untuk kau, KAWAN. hope kau takkan pernah lupekan aku. AKU SAYANG KAU!



◄ Older Posts Newer Posts ►