Entries Profile Affies Adore Follow
Twinkle Twinkle
I'M CRAZY OF RAZIZAN RAZAK!!!
Assalamualaikum..

Hi all! Actually, hari ni aku nak story mory pasal this one guy, yang aku obses and crazy about. Sangat2 okay. Nak tau saper?? Layan pic jomm!!




okay, dah vukup.. banyak lagi nak tunjuk sebenarnya.. tapi,, malu laa.. know what?? tahap obses aku kat dia until every time aku kat laptop, aku kan search pasal dia and akan tengok video JOZAN kat youtube. Banyak kali pon tak kisah. And, aku pon one of JOZANNERZ, ZIZAN'S TWITTER FAMILY, MEMBER OF ZIZAN FAN CLUB and segala yang berkaitan dgn dia. Aku minat dia, bukan sebab dia artis or what, tapi sebab dia ada aura tersendiri. Yes, that aura attracting me like a magnet. One of my dream is, nak jumpa dia face to face, nak berbual dengan dia. SERIOUSLY!! 

Ni, biodata sikit laa pasal dia. Kalau nak tau laa kann..

NAMA PENUH: Mohd Razizan bin Abd Razak
TARIKH LAHIR: 15th April 1984
UMUR: 28 tahun
NICKNAME: Zizan
ASAL: Dungun, Terengganu
ANAK KE: 2 daripada dua orang adik beradik
TINGGI: 161 cm. Tak tinggi pon. Lebih kurang aku jer.
BERAT: 62 kg. Ringan kann?? :))
NAMA AYAH: Abd Razak
NAMA IBU: Anai Ibrahim

Dah laa, share tuh je. Taknak share lebih2. Hahahahahaha. Actually, dia sumber inspirasi aku. Bila aku teringat kat dia, aku bersemangat untuk buat kerja. Ni bukan cerita tipu okay. :) Dah macam fall in love pulak kann? Tapi, macam ye jek. Hehe. Takpe lah, it's myself kan. Maaf kalau ada yang tak suka okay. Semua koleksi gambar dia, aku simpan dalam satu fail. 

Know what? Aku menyirap giler dgn orang yg sesuka hati cakap dia sombong, dah tak makan kat gerai tepi jalan. In fact, dia cakap dia tak pernah lupakan budu, ikan singgang, makanan kampung yang dia biasa makan. Dia cakap, dia mual sebagai orang yg susah, dia usaha keras untuk capai apa yang dia dapat sekarang. Bukan setakat ijazah, diploma pon dia takder. So, kenapa dia perlu buat something yang boleh jatuhkan dia. This is base, what he say. In fact, prinsip hidup dia is, jangan bodoh sombong and lalai dengan kejayaan yang dikecapi. Jangan ketepikan orang tua and sentiasa ingat Allah. See? So, before say any words, kenal dia betul2 dulu. 

Okay, now, nak tunjuk collection gambar dia dalam laptop aku nii haa.. :))










okay, banyak lagi collection, tapi nak tunjuk ni jerr. Okay, till we meet again. Bye semua! Goodnight.  Love you all!



◄ Older Posts Newer Posts ►